کاری تی: خدمات ثبت آگهی و تبلیغات کسب و کار و مشاغل
کاری تی: خدمات ثبت آگهی و تبلیغات کسب و کار و مشاغل
5/5 - (2 امتیاز)

سایت تبلیغات مجازی (آنلاین) کاری تی

ثبت آگهی در سایت کاری تی

بازدید سایت تبلیغاتی کاری تی در ماه حدود 43 هزار کاربر می‌باشد، شما می‌توانید با ثبت آگهی خود روزانه توسط هزاران نفر در کاری تی دیده شوید.

نمودار سرچ کنسول کاری تی

به دلیل پیچیدگی و در مواقع‌ای نیاز به کار با ابزارهای مختلف، امروزه تبلیغات مجازی شامل؛ گوگل ادز، ثبت آگهی، تبلیغ در رسانه ها و اپلیکیشن های مختلف و … ازجمله مواردی است که باید توسط یک شرکت تبلیغات اینترنتی یا به عبارتی توسط یک پلتفرم تبلیغات آنلاین انجام شود. چرا که سیستم کنونی رقابتی‌تر و حرفه ای تر می‌باشد.

در واقع اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی یا محلی هستید با استفاده از تبلیغات مجازی به صورت هدفمند، در زمان درست و در رسانه درست می‌توانید شانس خود را برای دیده شدن، شناخته شدن و حتی با تداوم تبلیغات در فضای مجازی، برای برند شدن، افزایش دهید.
در حال حاضر با توجه به رفتار جامعه و نیاز مخاطب می‌توان گفت تبلیغات کسب و کار بصورت اینترنتی می‌توانند بازدهی بسیار مناسبی نسبت به هر نوع از تبلیغات مختلف دیگر داشته باشند البته به شرطی که بتوانید تبلیغات را به صورت درست و گسترده در فضای مجازی نشر دهید و بتوانید با استفاده از ترفندها و تکنیک‌ها در ذهن مخاطب هک شوید.

نگاهی به خدمات تبلیغات فضای مجازی

قطعا تبلیغات در دنیای مجازی محدود به تبلیغات در اپلیکشین‌ها، ادوردز و … نمی‌شود. بلکه تعداد آن بسیار زیاد است. از این جهت ما در جدول زیر به شرح هر یک از تبلیغات فضای مجازی به همراه ویژگی و … پرداخته‌ایم:

انواع تبلیغات در فضای مجازی ویژگی مزایا معایب کاربرد
تبلیغات تصویری طراحی ظاهر جذاب، انتقال محتوا با تصویر جایگیری در ذهن مخاطب فقط با یک تصویر امکان عدم دریافت کلیک امکان تبلیغ یک کالای جدید
تبلیغات با جستجوی کلمات کلیدی ورود مستقیم کاربر با سرچ کلمات کلیدی نرخ تبدیل بالا هزینه بالا مناسب مشاغلی با بازار کم رقابت
تبلیغات از طریق ساخت ویدئو کوتاه تیکه های ویدئو زیر یک دقیقه ایجاد جایگاه متمایز هزینه بالا معرفی محصول و امکانات آن
تبلیغات طبیعی تبلیغاتی که به زبان افراد دیگر گفته میشوند متمایز نسبت به رقبا هماهنگی سخت اگر اعتماد مخاطب جلب شود، بازدهی خوبی دارد
ایمیل مارکتینگ ارسال هزاران ایمیل در آن واحد هزینه پایین بازدهی بالا حفظ ارتباط ارزان با مشتری
Sms مارکتینگ ارسال هزاران تبلیغات در آن واحد ارسال پیام به مخاطبین هدف سخت بودن دریافت بازدهی به دلیل اشباع شدن این نوع تبلیغ ایجاد یک پل ارتباطی بین بیزینس و مشتری

 آنچه که در جدول بیان شد، شرحی از دسته از تبلیغات است به عنوان مثال تبلیغات بصری خود به زیر دسته های بنری، ویدئو، تصویر، انمیشن و … دسته بندی می‌شود.

استراتژی تبلیغات فضای مجازی

اگر به دنبال یگ تبلیغات هدفمند و مطمئن با درصد احتمال بازدهی بالا هستید، انتخاب یک استراتژی در فضای دیجیتالی به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهتر دیده شوید و در کنار دیده شدن خوب دیده شوید و در کنار این موارد بتوانید بفروشید.

حال استراتژی تبلیغات در فضای آنلاین شامل موارد زیر می‌باشد:

  • تعیین هدف؛ در اولین مرحله باید هدف مشخص شود که بسیار مهم است.
  • مشخص کردن بازار هدف؛ این افراد می‌توانند مشخصا افراد نیازمند به خدمات شما باشند یا افرادی که احتمال دریافت خدمات یا کالا را از شما دارند.
  • مشخص کردن ابزارهایی که این بازار در آن قرار دارد به عنوان مثال اگه به دنبال فروش محصولات فانتری هستید، پیچ اینستاگرام می‌تواند بازدهی بالاتری نسبت به دیگر روش‌ها در برخی موارد داشته باشد.
  • انتخاب راه تبلیغاتی؛ به عنوان مثال می‌توانید یکی از انواع روش هایی که در بالا گفته شده است را انتخاب کنید.
  • انتقال پیام به مخاطب از طروق مختلف.
  • اجرای تبلیغات و استفاده از ابزارها برای تحلیل تبلیغات در دنیای دیجیتالی
  • بررسی نتایج، انجام تست ها و رسیدن به یک برنامه مشخص

در واقع اگر بتوانید روند بالا را به درستی انجام دهید، می‌توانید کسب و کر خود را توسط تبلیغ در فضای دیجیتال رشد دهید.

از تبلیغات در دنیای دیجیتال عقب نمانید

بسیاری از مشاغل یا شرکت ها یا برندها به دلیل این که در حال حاضر رقیبی در بازار نیست، به اشتباه تصور می‌کنند که در این حوزه شناخته شده هستند و دیگر نیازی به تبلیغات نیست، در واقع وقتی به اوج میرسند دست از تبلیغات برداشته و هزینه و زمان خود را بیشتر صرف ارائه خدمات بیشتر به مشتریان می‌کنند. اما مشکل اینجاست که دقیقا در این مرحله مرگ یک کسب و کار به صورت خاموش شروع می‌شود.
از طرفی بسیاری از مشاغل هستند که اعتقادی به تبلیغات در دنیای مجازی ندارند و همچنان از روش های قدیمی یا سنتی برای نمایش دادن خدمات یا محصولات خود استفاده می‌کنند. این نوع از کسب و کارها هم پس از مدتی از بازار خارج شده و اگر بخواهند با تغییر روش خود مجدد پا به دنیای مجازی بگذارند، باید سالها تلاش کنند.

تبلیغات گسترده در فضای مجازی مناسب چه شغل هایی است؟

به صورت کلی هر شغلی اعم از وکلا، پزشکان، تعمیرکاران و …. همه می‌توانند تبلیغات در فضای مجازی داشته باشند اما نکته ای که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، انتخاب نوع تبلیغات، نحوه انتقال اطلاعات، نحوه انجام تبلیغات و … می‌باشد که هر یک تخصص خود را نیاز دارند.

به عنوان مثال اگر شما یک تعمیرکار لپ تاپ در غرب تهران هستید و خدمات شما در همان محدوده است، انجام تبلیغات ایمیل مارکتینگ شاید برای شما مناسب نباشید، مگر این که افراد هدف خود را از غرب تهران به صورت کاملا بشناسید و پیام خود را مشخصا برای آنها ارسال کنید.
یا اگر شما وکیل هستید و تمایل به ارائه سرویس مشاوره تلفنی یا آنلاین در سراسر ایران دارید، طراحی سایت و سئو آن می‌تواند برای شما بسیار پر سود باشد.

هزینه تبلیغات آنلاین (مجازی)

برای اطلاع از هزینه تبلیغات فضای مجازی ابتدا باید مشخص کنید که کسب و کار شما در چه مرحله ای از رشد قرار دارد، سپس باید نوع تبلیغات مجازی خود را مشخص کنید که این می‌توان شامل تبلیغات بصری، شنیداری، متنی و … باشد.
سپس برای تولید محتوا باید بودجه و زمان مورد نیاز را در نظر داشته باشد. در نهایت با این که هزینه تبلیغات در دنیای مجازی کاملا بستگی به حجم تبلیغات شما دارد، در این قسمت به چند مورد از هزینه های تبلیغاتی در فضای مجازی اشاره خواهیم کرد:

  • ارسال یک پیامک بین 150 تا 500 تومان
  • ارسال یک ایمیل، بسته به نوع پلتفرم یا ابزار رایگان تا 100 تومان
  • بنر های تبلیغاتی که کاملا به سایت تبلیغ کننده بستگی دارد می‌توان از 200 هزار تومان تا شاید 50 میلیون تومان را در نظر گرفت.
  • تبلیغات طبیعی می‌توان شامل رپورتاژها، تبلیغات توسط دیگر افراد و … باشد که شاید این نوع تبلیغات را از 1 میلیون تومان به بالا در نظر گرفت.

به صورت کلی اگر می‌خواهید تبلیغات شما در فضای مجازی، بیهود نباشد و سبب هدر نرفتن هزینه شما نشود بهتر است در هر مرحله از تبلیغات از یک مشاور تبلیغاتی کمک بگیرید.

قبل از تبلیغات دیجیتال در نظر داشته باشید!

اگر در نقطه شروع یک بیزینس هستید یا در میان راه، بد نیست بدانید که قبل از ورود دنیای مجازی باید مواردی را در نظر داشته باشید:

  • همیشه تبلیغات سبب رشد کسب و کار نمی‌شود.
  • علاوه بر تبلیغات، خود نیاز به منابع انسانی مناسب و محصول یا خدمات منحصر به فرد دارید.
  • ایجاد یک محصول یا خدمات متمایز می‌تواند از صدها تبلیغ بهتر عمل کند.
  • در تبلیغات سعی کنید به جهت مثبت خاص باشید.
  • هیچگاه بودجه خود را برای انجام تبلیغات مجازی، با راه اندازی کمپین های دیجیتال گران، به یکبار خرج نکنید.
  • همیشه پس از هر تبلیغ نتایج، رفتار مشتریان یا افراد هدف، میزان بودجه، زمان، منابعی که صرف شده و … را بررسی کنید.
  • قبل از شروع تبلیغ از ابزارهایی برای رصد تبلیغات استفاده کنید. چرا که بسیاری از تبلیغات مجازی پس از انجام دیگر قابل تحلیل نیستند.
  • اگر می‌خواهید در این بازار موفق شوید خود واقعی خود را به مشتری نشان دهید و در ارائه کالا یا خدمات صادق باشید.

در نهایت این که بهترین راه، انتخاب یک مشاور تبلیغاتی مناسب می‌باشد تا راه را به شما نشان دهد و تا جای ممکن بهترین نوع تبلیغ را با بهترین محتوا و در بهترین رسانه انتخاب کند.

کاری تی یک پلتفرم تبلیغات آنلاین

هم اکنون سایت تبلیغاتی کاری تی با ارائه خدمات تبلیغات در فضای مجازی شامل؛ ثبت آگهی در سایت‌های مختلف، گوگل ادز، پنل پیامکی، تبلیغات در اپلیکیشن، تبلیغات در سایت‌های مختلف و … جزو پلتفرم تبلیغات آنلاین محسوب می‌شود. از این جهت شما در هر صنفی که باشید و با هر هدفی (فروش، دیده شدن، معرفی کسب وکار و …) می‌توانید یک یا چند تبلیغ از انواع تبلیغات مجازی را انتخاب کرده و متناسب با نیاز خود اقدام به اطلاع رسانی یا معرفی کسب و کار خود نمایید.

ما در این صفحه فرمی را طراحی کرده‌ایم تا شما بتوانید به راحتی فقط با چند کلیک تبلیغات گسترده اینترنتی خود را شروع کرده و در مدت زمان کوتاهی توسط رسانه‌های مختلف و یا از طریق اپلیکیشن‌های مختلف یا این که با سرچ کاربر در گوگل (سئو یا ثبت آگهی در کاری تی) دیده شوید.

تماس با کاری تی(درخواست سرویس)