کاری تی: خدمات ثبت آگهی و تبلیغات کسب و کار و مشاغل
کاری تی: خدمات ثبت آگهی و تبلیغات کسب و کار و مشاغل
5/5 - (1 امتیاز)

تبلیغات در گوگل ادز (صفحه اول گوگل)

انجام تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز یک روش سریع و فوری برای رسیدن به صفحه اول گوگل و کسب رتبه برتر می‌باشد که اگر در اجرای آن، کلمات کلیدی درست انتخاب شوند و به درستی مدیریت شود، می‌تواند بازدهی بالایی را با هزینه مناسبی برای شما به همراه داشته باشد.

اگر می‌خواهید اقدام به انجام تبلیغات در فضای مجازی کنید و یا قصد دارید برای شناخت بازار، اقدام به خرید گوگل ادوردز نمایید، ما در سایت کاری تی از انتخاب کلمه، تعیین زمان، مدیریت اکانت و … در کنار شما هستیم.

 خدمات تبلیغات در گوگل ادوردز شامل چه مواردی می‌شود؟

از آنجایی که گوگل ادز (ادوردز) دارای امکانات بسیاری برای انجام تبلیغات مجازی به صورت هدفمند و منعطف‌تر می‌باشد، چشم پوشی از آن راحت نیست، در واقع با یک بررسی اجمالی از ابزارهای مرتبط و یک مقایسه کلی، می‌توان گفت پنل Google Ads مواردی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید متناسب با هر شغلی، تبلیغات مرتبط و متناسب را انجام دهید.

انواع امکانات اکانت گوگل ادز مورد استفاده ویژگی
انتخاب موقعیت جغرافیایی قبل از شروع کمپین تبلیغات گوگل ادودرز شما در استان یا کشور مورد نظر نمایش داده می‌شود.
انتخاب پرسونای مخاطب قبل کاربر چه علاقمندی‌ها و رفتاری باید داشته باشد.
انتخاب کلمه کلیدی قبل عین کلمه کلیدی یا کلمه کلیدی اصلی تعیین می‌شود.
بودجه اولیه قبل به صورت پیشنهادی مبلغی برای شروع به ازای هر کلیک در نظر گرفته می‌شود.
تغییر بودجه حین می‌توان با توجه به نتایج میزان هزینه را بودجه بندی کرد.
دریافت کلمات پیشنهادی جدید حین در صورتی که کلمات کلیدی انتخابی شما از نوع اگزکت نباشد در این قسمت می‌توانید کلمات به روز مرتبط را پیدا کنید.
گزارش بعد از اتمام در انتها از تعداد کلیک، بودجه مصرفی، تعداد ایمپرش به ازای هر کلمه و ... گزارشی داخل اکانت شما قرار خواهد گرفت.

البته ناگفته نماند که تبلیغات در گوگل می‌تواند شامل انواع تبلیغات ویدئویی، نمایشی، اپلیکیشنی، خرید و … باشد که بسیار وسیع و بسیار کارآمد هستند اما متاسفانه این امکانات برای ما کاربردی نیستند.

مزیت تبلیغات در صفحه اول گوگل برای شغل شما

قطعا نمایش و بالا بودن رتبه در نتایج گوگل روی کلمات کلیدی موردنظر، سبب افزایش ایمپرشن، شناخته شدن و جذب مشتری خواهد شد اما بسیاری از افراد از تبلیغات در گوگل ادوردز برای مواردی دیگر نیز استفاده می‌کنند که به شرح زیر است:

  • دریافت کلمات کلیدی مرتبط متناسب با حوزه فعالیت؛ در برخی موارد ممکن است شما کلمات کلیدی به روز کسب و کار خود را نشناسید.
  • قبل از سئو سایت و بررسی میزان کلیک کلمه؛ این که بخواهید بدانید کلمه مورد نظر در صورت بالا بودن تا چه میزان می‌تواند کلیک بگیرد.
  • میزان بازدهی کلمه و یا ظرفیت کلمه برای جذب مشتری؛ برخی از کلمات با وجود سرچ بالا باز هم نرخ تبدیل پایینی دارند، با ادوردز گوگل می‌توانید از Conversion Rate یک کلمه قبل از اقدام به سئو و صرف هزینه، مطلع شوید.

کاربرد گوگل ادز می‌توانید برای مشاغل مختلف متفاوت باشد، که این مورد با توجه به دید شما و بیزینس شما، تقریبا می‌توان گفت منحصر به فرد است.

ابزار مورد نیاز برای انجام تبلیغات در گوگل (گوگل ادز)

اگر قصد دریافت خدمات تبلیغات ادوردز گوگل را دارید، باید گفت که برای انجام آن نیاز به ابزار خاصی نمی‌باشد. اما معمولا برای تبلیغات در گوگل از سایت کسب و کار، برای ساخت صفحه لندینگ یا فرود کاربر استفاده می‌شود که اگر سایتی هم ندارید مشکلی نخواهد داشت و می‌توان از روش‌های جایگزین استفاده کرد. در نهایت این که هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل (ادوردز) که باید در همان ابتدا پرداخت شود به صورت دلاری یا لیر (از 25 دلار) می‌باشد.
شما می‌توانید برای دریافت قیمت به روز از تماس تلفنی یا روش‌های آنلاین استفاده کنید.