کاری تی: خدمات ثبت آگهی و تبلیغات کسب و کار و مشاغل
کاری تی: خدمات ثبت آگهی و تبلیغات کسب و کار و مشاغل
5/5 - (1 امتیاز)

خدمات تبلیغات در شبکه های اجتماعی (تبلیغ در سوشال مدیا)

انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و …)، از جمله تبلیغات آنلاین است که در حال حاضر غوغای بسیار زیادی به پا کرده است به طوری که بسیاری از کسب و کارها، فقط با راه اندازی یک پیج کاری در اپلیکیشن اینستاگرام و تولید محتوای به روز و یونیک، در مدت کوتاهی شناخته شده و می‌توانند در مدت کوتاهی فروش خود را افزایش دهند یا خدمات ارائه دهند و یا این که برند شوند و ….

از این رو اگر تمایل دارید تا در فضای دیجیتال حضور داشته باشید تبلیغات در سوشال مدیا را دست کم نگیرید البته اگر با توجه به بودجه شما و توسط یک مشاور یا استراتژیست انجام شود که در ادامه در این مورد بیشتر خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی نوع محتوای قابل انتشار نوع کسب و کار پیشنهادی میزان بازدهی نسبت هزینه
اینستاگرام تصویری فروش، ارائه خدمات و برندینگ بسیار بالا تقریبا گران
توییتر متنی خدماتی به نسبت خوب متوسط
تلگرام متن و تصویر و صوت خدمات به نسبت خوب متوسط و تقریبا ارزان
فیس بوک متن و تصویر فروش و برندینگ کم تقریبا کم

در نظر داشته باشید که میزان بازدهی تبلیغات با توجه به نوع محتوای شما، نوع رسانه انتخابی، نوع کانال مورد انتخاب شما و … کاملا متفاوت باشد از این جهت است که اهمیت دریافت مشاوره و چیدن استراتژی تبلیغات در شبکه های اجتماعی بسیار ارزشمند خواهد بود.

انواع تبلیغات در شبکه های اجتماعی

معرفی کسب و کار یا ایجاد پرسونال برندینگ و … در شبکه های اجتماعی، می‌تواند از جنبه های مختلف به انواع مختلفی تقسیم شود … به عنوان شما می‌توانید از اینستاگرام و نوع تبلیغ تصویری توسط اینفلوئنسر مارکتینگ، محتواهایی از خود را در شبکه های اجتماعی نشر دهید.
انواع سوشال مدیاها یا پلتفرم شبکه های اجتماعی که برای تبلیغات می‌توان از آن استفاده کرد به شرح زیر می‌باشند:

  • اینستاگرام (Instagram)
  • فیس‌بوک (Facebook)
  • پینترست (pinterest)
  • یوتیوب (YouTube)
  • توییتر (twitter)
  • ردیت (reddit)
  • تلگرام (Telegram)
  • لینکدین (linkedin)

انواع تبلیغات در سوشال مدیا عبارت اند از:

  •  

مزیت تبلیغات هدفمند در شبکه های اجتماعی

اگر قصد برند شدن در فضای آنلاین را دارید، انتخاب شبکه های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا روند برندینگ یا فرایند مارکتینگ شما با سرعت بیشتری انجام شود. از این جهت در بازه کوتاه‌تری توسط افراد با سلایق مختلف شناخته خواهید شد.
ازجمله مزیت تبلیغات سوشال مدیا مارکتینگ به شرح زیر خواهد بود:

  • شناخته شدن در باز زمانی کوتاه
  • شناخته شدن توسط افراد مختلف
  • افزایش فروش یا ارائه خدمات
  • افزایش اعتبار برند یا نام خود
  • اطلاع رسانی سریع در صورت آپدیت یا تغییرات یا در صورت تولید محصول جدید
  • امکان هدفگذاری دقیق

مزیت های این روش تبلیغاتی به اندازه ای است که می‌توان گفت عدم انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی سبب می‌شود با تبلیغات همگانی برندهای جدید، رفته رفته نام شما از یاد مخاطب حذف خواهد شد از این جهت در عصر جدید نمی‌توان از این نوع روش تبلیغاتی برای گسترش کسب و کار خود غافل شد.

خدمات مرتبط با تبلیغات در شبکه های اجتماعی

تماس با کاری تی(درخواست سرویس)