علت بوق زدن یا آلارم زدن یخچال فریزر دوو

دلیل یا علت بوق زدن یخچال دوو+رفع آن

5/5 - (4 امتیاز)

یکی از مشکلات رایج در انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید به صدا درآمدن آلارم یخچال است. اگر از یخچال دوو (Daewoo) استفاده می‌کنید، ممکن است به دلایل مختلف این مشکل برایتان ایجاد شود. اما علت بوق زدن یخچال دوو چیست؟
دقت کنید هرچه سریعتر باید علت بوق زدن یخچال فریزر دوو پیدا شود. اگرچه گاهی اوقات دلیل آلارم دادن یخچال دوو یه مشکل ساده می‌باشد، اما گاهی اوقات این آلارم نشانه خرابی قطعات اصلی و یا ایجاد مشکلی بزرگ در کارکرد دستگاه است. در این صورت اگر عیب یابی دیر انجام شود، ممکن است خسارات بیشتری به یخچال وارد گردد.

بوق زدن یخچال فریزر یا ساید دوو به چه علت است؟

جدول زیر به سادگی نشان می‌دهد علت بوق زدن یخچال دوو چیست. نکته اینجاست که به جز حالتی که منجر به آلارم باز بودن درب یخچال دوو می‌شود، باید برای بررسی و رفع مشکل از تکنسین حرفه ای کمک بگیرید.

علت بوق زدن یخچال ساید دوو

1

باز بودن درب یخچال

2

کثیف شدن لاستیک دور درب

3

پر کردن بیش از حد یخچال

4

تراز نبودن پایه‌ها

5

قطع بودن برق یخچال

6

کثیف شدن کندانسور

7

نشت گاز

8

کاهش توان کمپرسور

9

ایراد در موتور یخچال فریزر

10

تنظیم بد دما

متداول‌ترین علت بوق زدن یخچال فریزر دوو

اگر به دنبال علت رایج بوق زدن یخچال دوو هستید، باز بودن درب یخچال را به شما معرفی می‌کنیم. معمولا دلیل آلارم دادن یخچال دوو باز ماندن درب یخچال است که به راحتی و با بستن یخچال این مشکل برطرف خواهد شد. اما اگر درب یخچال بسته بود، یافتن علت بوق زدن یخچال دوو می‌تواند کمی دشوار و پیچیده شود. کافی است به جدول بالا نگاه کنید. دلایل زیادی پیش روی شما قرار دارند که شاید کم شدن گاز یخچال یا مشکل در عملکرد کمپرسور رایجترین آنها باشد. در ادامه به صورت کامل دلایل بوق زدن یخچال را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اگر بوق زدن یخچال دوو قطع نشد راه حل چیست؟

اگر علت بوق زدن یخچال دوو یک مشکل ساده مثل باز ماندن درب یخچال باشد، باید خود را فردی خوش شانس بدانید، چرا که در این صورت با بستن درب یخچال آلارم قطع می‌شود. در غیر این صورت علت بوق زدن یخچال فریزر دوو می‌تواند بیانگر یک مشکل اساسی در موتور یا سایر بخش‌ها باشد. طبیعتا در این مواقع یافتن دلیل آلارم دادن یخچال دوو باید توسط تعمیرکاران حرفه‌ای انجام شود. این را نیز در نظر داشته باشید که هرگونه کوتاهی در تعمیر به موقع می‌تواند خسارت وارد شده به دستگاه را بیشتر کند. پس یخچالتان را در سریعترین زمان تعمیر کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *